ساشه

در صنعت بسته بندی امروزه استفاده از انواع لفاف‌های بسته بندی با جنس و متریال‌های مختلف به دلیل خواص بهتر آن‌ها از نظر وزن، مقاومت، ضربه، فرآیند پذیری، محافظت در برابر گرما، سرما، مواد شیمیایی، آسان باز شوندگی، آسان مصرفی، طول عمر بالا، افزایش تاریخ فساد و در نهایت هزینه‌های تمام شده مقرون به صرفه آن، با استقبال بسیاری از جانب تولید کنندگان مواجه شده‌اند.

این روزها بسته بندی محصولات به صورت تک‌نفره یا بسته‌بندی با وزن‌های مشخص برای مصرف روزانه بسیار پرکاربرد و پرطرفدار شده است. و قطعا بسته‌بندی به صورت ساشه‌ای یکی از بهترین گزینه‌ها برای این بسته‌بندی‌ها است. که در صنعت‌های مختلف کاربرد دارد.

ساشه در ویکی پدیا به کیسه‌های کوچک و یکبارمصرفی گفته می‌شود که برای کلیه محصولات در حوزه‌های مختلف( دارویی، آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی و…) در حجم و ابعاد کم مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

و اما دلیل زیاد شدن طرفداران ساشه ‌ها در این روزا چیست؟

 مقرون به صرفه بودن آن در چاپ و تولید. یکبار مصرف بودن آنها.  رعایت بهداشت و مقاومت در برابر رطوبت و انواع آلودگی. در بعضی موارد بسته بندی به اندازه یک وعده. قابل استفاده برای انواع محصولات . استفاده سریع محصول . راحت باز شدن آن هنگام مصرف. وزن خیلی کم .ظاهر شکیل و تمیز را میتوان از نقاط قوت ساشه‌ها  دانست.

دسته بندی ساشه‌ها بر اساس متریال:

✔ مزایا

۱-پلاستیکی و ضد آب

۲-میتوانند پنجره دار باشند

۳-مقاوم در برابر پاره شدن

۴-تولید طرح ها و رنگهای طبق درخواست مشتری

۵- قیمت مناسب

۶-نمایش کیفیت محصول

◾موارد مصرف

۱-عسل و مربا تک نفره

۲-نبات و قند

۳-خرما

۴-مواد غذایی

۵-بهداشتی و آرایشی

۶-شکلات

✔ مزایا

۱-غیر قابل نفوذ
 
۲-محافظت بالا از محصول
 
۳-جلوگیری از فاسد شدن محصول در مقابل آفتاب و گرما
 
۴-ضد آب
 
۵-بسیار مناسب برای نگهداری مایعات
 

◾موارد مصرف

۱-نسکافه و قهوه

۲-سس

۳-آبلیمو

۴-مواد اسیدی و دارویی

۵-آرایشی و بهداشتی

۶-کود کشاورزی

✔ مزایا

۱-ارزان قیمت

۲-زیبایی چاپ در بسته بندی

۳-راحت باز شو

۴-قابل استفاده در محصولات غیر

۵-مایع

◾موارد مصرف

۱-خرما و گز

۲-نبات و قند

۳-آجیل و خشکبار تک نفره

۴-مواد غذایی

۵-بهداشتی و آرایشی

 

✔ مزایا

۱-قابلیت استفاده در بسته بندی

۲-مایعات

۳-از داخل ضد آب

۴-وزن کم

۵-قیمت مناسب

۶-آسان باز شو

۷-بسته بندی جدید و خلاقانه

◾موارد مصرف

۱-نوشیدنی ها

۲-سس ها

۳-مواد غذایی

۴-قهوه و نسکافه

۵-تی بگ های چایی

 

ساشه بسته بندی
ساشه
ساشه
ساشه کرافت

دسته بندی ساشه‌ها بر اساس کاربرد:

این ساشه‌ها به دلیل سه‌لایه بودن و دوخت پذیری مناسب از نفوذ آلودگی و رطوبت به داخل بسته جلوگیری می‌کند و در همین راستا به نوعی سلامت محصول را تضمین میکند. یکی از پرکاربرد ترین صنایع در مصرف ساشه صنایع غذایی است چرا که به دلیل نبود محدودیت در سایز و طراحی ظاهری و همچنین سهولت استفاده برای مصرف کنندگان، مورد استقبال تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است.(مثل ساشه‌های سس، ساشه آبلیمو، ساشه انواع شکلات و ساشه ادویه‌ها )

لازم به ذکر است لایه داخلی این ساشه ها از Grade Food یا همان خاصیت برخورد با مواد غذایی تشکیل شده است. 

 

ساشه یک بسته بندی مناسب و بهینه برای محصولات دارویی و پزشکی است. همانطور که مشخص است به صورت یکبارمصرف است و مقدار مناسب برای مصرف را به صورت دقیق به مصرف کننده نشان می‌دهد. از مزایای این ساشه‌های دارویی می‌توان به دوخت پذیری مناسب، مقاوم در برابر رطوبت، نور و آلودگی و مقاومت در برابر سایش اشاره کرد.

ما در همدان لیبل تلاش کرده‌ایم با تولید ساشه‌های با کیفیت سهم کوچکی در پیشرفت صنعت داروسازی کشور داشته باشیم. 

ساشه‌های تولید شده در همدان لیبل حاصل سالها تجربه در صنعت چاپ و بسته بندی هستند. ما توانسته‌ایم با توجه به نیاز و محصول شما بسته بندی تولید کنیم که محصول شما را از هر نوع عامل بیرونی که موجب آسیب رسیدن به آن می‌شود در امان نگهدارد. آفت‌کش‌ها وسموم، واکنش پذیر و معمولا سمی هستند و لازم هست بسته بندی آنها از نشت‌پذیری و نفوذ عوامل خارجی جلوگیری کند. لازم به ذکر است متریال این ساشه‌ها کاملا بر اساس نیاز شما طراحی و تولید می‌شود. فراموش نشود چاپ باکیفیت بر روی این ساشه‌ها نوعی تبلیغ برای محصول شما است.

شیرینی‌جات نسبت به رطوبت و دمای هوا حساس هستند.جذب‌بوی محیط توسط شکلات یکی دیگر از مشکلات بسته بندی شکلات و شیرینی جات است، بوهای تند و سنگین مثل بوی نفت، رنگ، روغن . جوهر راحت در چربی حل می‌شود. این بوها به ظاهر مشخص نمی‌شود اما هنگام خوردن در دهان آزاد و طعم نامطلوبی ایجاد می‌کند. به همین دلیل بسته‌بندی شکلات و شیرینی جات اهمیت بسیاری دارد

وظیفه ساشه‌ها در صنعت آرایشی و بهداشتی خیلی بیشتر از حفظ و نگهداری محصول است. ساشه های آرایشی و بهداشتی بیشتر جهت تست و تبلیغات تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد.به اهمین دلیل کیفیت و زیبایی آن اهمیت بسیار ویژه ای دارد. ساشه‌های بهداشتی بیشتر برای رنگ‌مو، شامپو، دستمال مرطوب و لاک پاکن ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ساشه آلومینیوم
ساشه دارویی
ساشه کشاورزی
ساشه گز
ساشه ماسک صورت

دسته بندی ساشه‌ها بر اســـاس شکـل ظاهـری:

این نوع از ساشه بیشتر برای شکلات و شیرینی‌جات مورد استفاده هستند و علاوه بر ظاهر زیبا قیمتی مقرون به صرفه‌تر از باقی ساشه‌ها دارند. اما مقاومت و محافظت کمتری در برابر عوامل خارجی دارند.

این ساشه‌ها شناخته شده‌ترین و پرکاربرد ترین نوع ساشه هستندکه بیشتر در ساشه‌های قهوه، ساشه آبلیمو، ساشه عسل و ساشه کود دیده می‌شود.

این ساشه‌هاادر محصولات آرایشی و بهداشتی بیشتر دیده می‌شود مثل ساشه ماسک. البته در مواد غذایی هم کاربرد دارد مثل ساشه‌ سس، ساشه ادویه و…

ساشه دوسرپیچ
ساشه مدادی
ساشه مربع

خدمات پس از چاپ ساشه در مرکز چاپ و بسته بندی همدان

لایه یو وی روی فیلم به پوشش برچسب زیر خود ظاهری براق می بخشد و همچنین از ساشه در برابر شرایط آب و هوایی بد محافظت می کند.

این چاپ خدمات ویژه همدان لیبل به مشتریان عزیز در سراسر ایران عزیزمان می باشد.
چاپ هولوگرام سه بعدی یا تمام نگاری، نمایش هولوگرام روی سطح بسته بندی است که هنگام مشاهده اثرات سه بعدی ایجاد می کند. چاپ هولوگرافیک از هولوگرام قدیمی متفاوت است زیرا چاپ برای بدست آوردن جلوه سه بعدی ، به هیچ طرح نورپردازی خاصی نیاز ندارد. بیننده برای مشاهده تصویر ، نیازی به عینک مخصوص کار ندارد. این چاپ موجب نشان دادن اصلی بودن کالای شماست و قابل جدا کردن یا کندن و خراش دادن نیست که خود موجب جلوگیری از تولید کالاهای تقلبی مشابه محصولات شما می شود.

در دنیای چاپ، انواع مختلفی از وارنیش وجود دارد و هر نوع دارای جلوه های خاصی است که برای انتخاب سبک مناسب برای بسته بندی سفارشی خود، بهتر است آنها را درک کنید.

اغلب روی سطح کامل از بسته بندی چاپ شده شما اعمال می شود. کنتراست بین رنگ را ایجاد و افزایش می دهد و در عین حال عمق و جزئیات را به رنگ اضافه می کند.

به طراحی بسته بندی شما ظاهری ظریف تر و نرم تر می دهد. از آنجایی که وارنیش مات یک سرویس غیر انعکاسی است، بسته بندی با متن زیاد یا متنی که باید از فاصله دور خوانده شود، با استفاده از لاک مات به جای براق، بهتر ارائه می شود. با این حال، شایان ذکر است که اثر بسیار نرم تر از پوشش براق به نظر
می رسد. اگر نیاز دارید که بسته بندی خود را برجسته و مورد توجه قرار دهید، براق بودن گزینه بهتری است .

شما مشتریان عزیز می توانید ساشه های خود را به صورت های مختلفی از جمله رول ، روده ای یا پاکت شده و حتی شیت شده، بسته به نیازتان سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا