یکی از سوالات بسیار مکرر مشتریان از ما این است که شما به عنوان تولید کننده کارتن را بیشتر قبول دارید یا شیرینک که این سوال از نظر ما خیلی کلی و غیر قابل پاسخگویی است چرا که ما باید از کسب و کار ، هدف و شرایط  نگهداری از محصول شما را بدانیم و با توجه این نکات شما را راهنمایی کنیم.  کارتن یکی از قدیمی ترین نوع بسته بندی است. اما در سال های اخیر به دلیل بالا رفتن قیمت آن شیرینک ها نقش مهمی را به عنوان جایگزینی مناسب و مقرون به صرفه ایفا می‌کنند. در حال حاضر شیرینک بخش زیادی از بازار بسته بندی را به خود اختصاص داده است و طرفداران بسیاری پیدا کرده است اما کارتن همچنان طرفداران خود را دارد و در بعضی تولیدات حتی تنها راه بسته بندی مقاوم و مناسب است.

تولید کارتن

بسته بندی محصولات ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده است و یکی از اصلی ترین دغدغه های تولید کنندگان چرا که علاوه بر زیبایی و جذابیت باید کاربردی و مقاوم هم باشد تا بتوان از آن به عنوان بسته بندی مناسب نام برد. بازیابی این نوع از زباله ها به منظور جلوگیری از نابود شدن محیط زیست و استفاده دوبار از آن دارای اهمیت است. کاغذ و مقوا از منابعی تجزیه پذیر  قابل بازیافت تولید می‌شود که به راحتی قابل بازیافت است و می‌توان آنها را مجدد مصرف کرد.

بسته بندی های مقوایی و کارتنی بسیار منحصر به فرد هستند و مزایای زیادی دارند. این بسته بندی ها دلیل برخورداری از مزایای بسیار و حالت پذیری مطابق با نیاز تولید کننده در دسته  بسته بندی های مناسب و پر طرفدار در بسیاری از مشاغل هستند. همچنین برای افرادی که میخواهند هزینه زیادی  برای دستگاه و نیروی خاصی برای قسمت بسته بندی محصولات خود صرف نکنند میتواند بسیار کاربردی و راه حلی مناسب باشد. ویژگی های بسیار دیگه هم وجود دارد که باعث می‌شود بسته بندی های مقوایی بی نظیر باشند. این بسته بندی ها کاملا سازگار هستند و شما میتوانید با توجه به نیاز خود آن ها را شکل دهید. در نتیجه  با توجه به ویژگی های بسته بندی های مقوایی و کاغذی ما میتوانیم با توجه به نیاز شما و محصول مورد نظر بهترین بسته بندی را متناسب با ابعاد، جنس و میزان حساسیت محصول طراحی و تولید کنیم .

شیرینک ها  :

شیرینک نوعی پوشش محافظ برای مواد و یا کالا ها با استفاده از یک فیلم پلاستیکی شفاف است. این فیلم به دور محصول مورد نظر می‌پیچد و به وسیله گرما منقبض می‌شود و بسته بندی یکپارچه و محکمی دور محصول را در بر می‌گیرد.

شیرینک های بسته بندی استفاده های وسیعی در تمامی صنایع دارد که به دلیل قیمت بسیار مناسب و حالت پذیری بسیار بالا از باقی بسته بندی های موجود در بازار بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیرینگ پک ها استفاده از فضا را به حداقل می‌رساند  و همچنین محصولات را بدون استفاده از مواد حجیم مثل جعبه در کنار هم نگه می‌دارد به این ترتیب هزینه نگهداری و حمل و نقل هم کاهش میابد.

همچنین امکان بسته بندی بسیاری از محصولات با شکل های مختلف و وزن سبک این شیرینک پک‌ها در فتح کردن حجم زیادی از بازار بسته بندی  بسیار مهم و تاثیرگذار است. ما در همدان لیبل می‌توانیم بهترین شیرینک ها را برای شما طراحی و تولید کنیم.

واقعیت این است که از دید ما نه شیرینک میتواند جایگزین کارتن شود و نه کارتن جایگزین شیرینک و البته توانایی تولید هر دو محصول را هم در مرکز چاپ و بسته بندی همدان داریم  اما باید به این نکته توجه داشت که هرکدام بازار و کاربرد خود را دارد و در هر صورت ما باتوجه به نیاز و محصول شما میتوانیم بهترین همراه شما از زمان مشاوره تا طراحی و تولید باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا