شیرینگ حرارتی

امروزه ۹۰ درصد خط تولیدها نیازمند بسته‌بندی شیرینگ هستند. شیرینگ‌ها پلاستیک‌های حرارتی هستند که برای بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرند. قطعا درفروشگاه‌ها محصولات غذایی و مصرفی‌ را دیده‌ایم که به وسیله نایلونی محکم و مقاوم بسته‌بندی شده‌اند( مثل باکس‌آب معدنی )به این نوع از بسته‌بندی شیرینگ کردن می‌گویند

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شرینک انعطاف‌پذیری و مقاومت بالای آن است.هرچقدر جنس این پلاستیک‌های حرارتی مرغوب‌تر باشد مقاومت کششی آن هم افزایش می‌یابد.

یکی دیگر از مزایای شرینک نم نکشیدن و مقاومت آن در برابر رطوبت است که باعث انبار داری راحت این نوع از بسته‌بندی می‌شود. شرینک هنگام جابه‌جایی پاره یا باز نمی‌شود و می‌تواند بیشترین محافظت را از محصولات در مقابل آسیب‌های محیطی داشته‌باشد.

بسته‌بندی از جنس شرینک مناسب برای انواع موادغذایی، دارویی، آرایشی، بهداشتی، الکترونیکی و صنعتی می‌باشد.

البته در مرکزچاپ و بسته بندی همدان برای چاپ شیرینک‌ها از مرکب خوراکی استفاده می‌شود؛ این مرکب‌ها کاملا بهداشتی و مناسب محصولات غذایی است

شیرینک از بسته‌بندی‌های مقرون به صرفه و سبک می‌باشد و همین پایین بودن وزن آن باعث کاهش هزینه حمل و نقل هم می‌شود و باز هم از نظر اقتصادی نسبت به بسته بندی‌های دیگر کم هزینه و پرطرفدارتر است.شیرینک حرارتی روکش پلاستیکی است که هنگام قرار گرفتن در معرض حرارت به جای سوخت شروع به جمع شدن می‌کند و عمل محافطت از محصولات را بر عهده دارد.

شیرینک از بسته‌بندی‌های مقرون به صرفه و سبک می‌باشد و همین پایین بودن وزن آن باعث کاهش هزینه حمل و نقل هم می‌شود و باز هم از نظر اقتصادی نسبت به بسته بندی‌های دیگر کم هزینه و پرطرفدارتر است.

شیرینگ

فواید شیرینک کردن محصولات

۱-جلوگیری از نفوذ گردوغبار به داخل محصول

۲-جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل محصول

۳-حفاطت از سلامت محصول

۴-درج اطلاعات مورد نظر بر روی بسته‌بندی به کمک شیرینگ

۵- حفظ شکل ظاهری بسته بندی محصول

 ۶-مقرون به صرفه نسبت به بسته‌بندی‌های دیگر

شیرینگ

چاپ روی شیرینک به کمک فناوری چاپ فلکسو و چاپ دیجیتال انجام می‌گیرد و به راحتی با طرح و رنگ‌های متنوع و دلخواه قابل چاپ هستند.

مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان با داشتن جدیدترین دستگاه‌های چاپ روز  و امکان چاپ بدون کلیشه و سیلندر، شیرینگ‌هایی با کیفیت بسیار بالا و تیراژ ذلخواه برای شما طراحی و تولید میکند.

به کمک شیرینگ می‌توان چند محصول که از نظر تعادل ناپایدار هستند را در کنار یکدیگر نگهداری کرد.

شیرینک برخلاف کارتن و مقوا پوششی شفاف است و محصول داخل آن قابل رویت است. 

در برخی از محصولات لازم است برای نشان دادن کیفیت ،اندازه و شکل ظاهری، محصول داخل پوشش نازک قرار گیرد که در این موارد شیرینگ بهترین گزینه است.

امروزه به کمک صنعت چاپ فلسکو و دیجیتال شیرینگ‌ها  طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند همانطور که در بالا گفته شد شیرینگ لایه‌ای پلاستیکی مقاوم و بهداشتی جهت بسته‌بندی محصولات است. شیرینگ‌ها در دستگاه مخصوص بسته‌بندی شیرینگ قرار می‌گیرد،

توسط حرارت جمع شده و کاملا به محصول چسبیده، از ورود و خروج هوا جلوگیری می‌کند و حافظ بهداشت و سلامت محصول است.

شیرینگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا