این روزها صنعت هتلداری گسترش بسیاری یافته و قطعا در پی آن سطح میزبانی شایسته نیز دچار تحول شده است و سطح انتظار مهمان ها نیز به همان میزان افزایش یافته است. تجهیزات هتلی مورد استفاده در اتاق مهمان ها کاملا با آساش و راحتی آنها ارتباط مستقیم دارد که حجم بسیار زیادی از آنها را لوازم بهداشتی در بر می‌گیرد.

کیت بهداشتی

این پک ها را می‌توان با بسته بندی شیک و اختصاصی با امکان چاپ لوگو و آرم هتل و یا مرکز اقامتی مورد نظر در اختیار مهمانان قرار داد.

 در این راستا با توجه به حجم درخواست مراکز اقامتی و هتلداران طراحی و تولید بسته بندی این پک ها را در فرم های عمومی و اختصاصی آغاز کرده ایم تا سهمی کوچک در پیشرفت صنعت هتلداری کشور داشته باشیم.

لازم به ذکر است ما در مرکز چاپ و بسته بندی همدان افتخار همکاری با هتلداران داخل کشور و خارج از کشور را داریم و دلیل این امر این است که ما امکان چاپ در هر تیراژ و بر روی هر متریالی را داریم.

کیت بهداشتی

همه ما این را هنگام سفر تجربه کرده ایم که حجم زیادی از ساک سفر را لوازم بهداشتی پر میکند، لوازمی که قطعا تمام آن در طول سفر مصرف نمیشود شما میتوانید به مهمانان خود این اطمینان را بدهید که تا در حد ممکن این لوازم بهداشتی را برای آنها فراهم میکنید و در سفرهای بعدی نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند. قطعا این یکی از راه های امتحان شده برای ساخت خاطره ای خوب از شما و کسب و کارتان برای مهمانان است. این خاطره باعث می‌شود افراد در سفرهای بعدی شما را جز اولین انتخاب های خود قرار دهند. باتوجه به هزینه پایین آماده سازی این پک ها میزان تاثیر گذاری آنها در جذب مشتری بسیار قابل توجه است.

کیت مسافرتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا