در کسب و کارهای انلاین بسته بندی نوعی ویترین به حساب می‌آید. همانطور که یک فروشگاه به جنبه‌های بصری کسب و کار خود اهمیت می‌دهد و سعی در جذاب نشان دادن محل کسب‌و کار خود دارد، در فروش آنلاین بسته بندی محصول این وظیفه را بر عهده دارد. امروزه با افزایش انلاین شاپ‌ها و سایت‌های خرید و فروش لباس اهمیت بسته بندی پوشاک نیز افزایش یافته. بسته بندی به شدت در جذب و نگهداری مشتری تاثیرگذار است، مخصوصا زمانی که در صنعت مد مشغول به کار هستید. بسته بندی اولین ارتباط نزدیک و مهم شما با مشتری است و بهتر است تصویری متمایز از باقی رقبا در ذهن مشتری ثبت کنید این کار  باعث میشود در مواقع لازم مشتری شما را به یاد آورد و برای تهیه محصول مورد نیاز مشتاق خرید از شما باشد. مرکز چاپ و بسته بندی همدان شما را در انتخاب، طراحی و چاپ بسته بندی محصولات کمک کرده و برای رقابت با بهترین ها آماده می‌کند.

چاپ  بسته بندی پوشاک

یکی از بهترین و مهم ترین مزایای بسته بندی پلاستیکی برای پوشاک امکان چاپ بر روی آن است، می‌توانید عکس و تمام ویژگی‌های محصول را بر روی بسته بندی آن چاپ و قابل رویت کنید، با این کار شما انتخاب و تصمیم‌گیری را برای مصرف کننده آسان می‌کنید

ظاهری مرتب و زیبا یکی از اصلی ترین عوامل خرید در صنعت مد و پوشاک است. بسته بندی پوشاک در یک بسته ی شفاف و قابل رویت، حس مثبتی در مشتری ایجاد می‌کند چراکه در عین شیک بودن ظاهر بهداشت محصول را نیز رعایت کرده و اهمیت مخاطب را یادآوری می‌کند.

در بوتیک‌ها و مراکز خرید به طور معمول در انتها خریدها را در انواع پلاستیک های دسته‌دار به مشتری تحویل می‌دهند؛ بهتر است بر روی این نایلون‌ها اسم، شماره تماس و آدرس فروشگاه و یا مرکز خرید خود را درج کنید این کار نه تنها ظاهری لوکس و شکیل به کسب و کار شما می‌دهد بلکه نوعی تبلیغ هم به حساب می‌آید.

 

نکات قابل توجه در بسته بندی لباس:

-متفاوت از باقی رقبا باشید:

بدیهی است افراد قبل از دیدن و سنجیدن محصول و کیفیت آن با بسته بندی روبه رو می‌شوند و قطعا این تصویر تاثیرگذارو مهم است پیشنهاد میکنیم نقش این موضوع را در جذب مشتری نادیده نگیرید. البته که در این راه نیازی به صرف هزینه‌های زیاد نیست تنها با کمی نوآوری میتوان نظر مشتری را جلب کرد و خاطره‌ای خوب از خرید برای آنها بسازید؛ قطعا همه‌ی ما میدانیم خاطره‌ی خوب از یک خرید عامل تاثیر گذلری در تکرار خرید است.

یکی از تخصص‌های کارشناسان ما رساندن شما به هدف مورد نظر البته با توجه به بودجه ای که برای این کار مشخص کرده‌اید است. ما در هر تیراژ و با هر متریالی که دلخواه شما باشد بر ای شما بهترین بسته بندی‌ها را طراحی و تولید می‌کنیم. در کنار آن میتوانید از انواع کارت های تشکر و یا تخفیف هم در بسته بندی‌ محصولات خود استفاده کنید و با یک حرکت کوچک و کم هزینه احساس ارزشمندی را به مشتریان خود انتقال دهید.

-حفاظت از ظاهر و کیفیت محصول:

قطعا همه ما میدانیم اولین و مهم ترین وظیفه بسته بندی حفظ و مراقبت از محتویات داخل آن است و این مسئله در کسب و کارهای آنلاین بسیار اهمیت بیشتری دارد چرا که در زمان ارسال محصول امکان آسیب دیدن بسیار افزایش می یابد. در بسته بندی پوشاک باید به این نکته توجه کرد که بسته بندی باید توان محافظت از پارچه و جلوگیری از لک شدن یا نخکش شدن بافت پارچه را داشته باشد. البته انتخاب نوع بسته بندی به جنس پارچه و کاربرد آن هم بستگی دارد، هرچچه لباس ظریف‌تر و گران‌تر باشد جعبه و بسته بندی آن هم لوکس تر و مقاوم تر است.

-بسته بندی را متناسب با جامعه آماری مخاطبان خود انتخاب کنید:

چنانچه قشر خاصی و یا افرادی در سن و جنسیت خاصی مخاطب شما است بهتر است طراحی و انتخاب بسته بندی را متناسب با سلیقه آنها انجام دهید.

به طور مثال پوشاک کودکان را با تصاویری کودکانه و شاد طراحی کنید.

 

-جلوگیری از چروک شدن و آسیب به دوخت پارچه:

این مورد بیشتر در لباس‌هایی با جنس ظریف و لوکس دارای اهمیت است.

-ثبت اطلاعات مورد نیاز بر روی بسته بندی:

در صورتی که محتویات داخل بسته نیاز به نگهداری و یا نوعی خاص از شست‌وشو دارد بهتر است بر روی بسته بندی درج شود.

-شخصی سازی:

جعبه و یا بسته بندی محصولات خود را با افزودن برند و یا لوگو از باقی محصولات بازار مجزا کنید، در این صورت افراد با دیدن جعبه محصول شما را به یاد می‌آورند. به طور کلی افراد به محصولات و کسب و کارهایی که اسم، لوگو و یا یک برند مشخص دارند بهتر و بیشتر اعتماد می‌کنند و قطعا در پی این اعتماد تمایل به خرید آنها نیز افزایش می‌یابد.

-سادگی همیشه پرطرفدار است:

برای جلب نظر افراد نیازی به طراحی‌های شلوغ و پر از عناصر مختلف نیست این کار ممکن است حواس مشتری را از موضوع اصلی پرت کرده و از رساندن منظور جلوگیری کند.

انواع بسته بندی لباس

 

سلفون بسته بندی لباس

یکی از به‌ صرفه ترین و پرکاربردترین نوع بسته بندی لباس و پوشاک به حساب می‌آید.

پلاستیک لب چسب

چسبدار بودن این بسته بندی نوعی محافظت از محصول به حساب می‌آید که مانع بیرون افتادن محصول از بسته بندی می‌شود و ظاهری مرتب به آن می‌دهد.

پاکت زیپ کیپ:

این بسته بندی امکان استفاده چندین باره را دارد و بیشتر برای محافظت از لباس‌هایی با حساسیت بیشتر و بافتی حساس‌تر است.

نایلون دکمه دار:

بیشتر برای ست‌های ورزشی و خانگی استفاده می‌شود و کاربردی مشابه پاکت زیپ کیپ دارد.

یکی دیگر از بسته بندی‌های مناسب برای پوشاک، جعبه‌های کیبوردی است.علاوه بر ظاهر شکیل آن می‌توانید به راحتی و بدون جعبه اضافی آن را تحویل آن را تحویل اداره پست بدهید.

درصورتی که دنبال یک بسته بندی جایگزین نایلون‌ها هستید پاکت کرافت گزینه پیشنهادی ماکت ها دوستدار طبیعت هستند و به راحتی بازیافت می‌شوند.  از محصول شما در طول مسیر تا رسیدن به دست مشتری محافظت می‌کند و انتخابی زیبا و به صرفه است.

چاپ و بسته بندی

با وجود تمامی مواردی که گفته شد انتخاب بهترین نوع بسته بندی برای کسب و کارتان کاملا به نوع کسب و کار، مشتری های شما و جنس و نوع محصولات بستگی دارد. کارشناسان فروش ما می‌توانند با کمک تجربه و اطلاعات دقیقی که در این زمینه دارند شما را در انتخاب بهترین بسته بندی یاری کنند و از صفر تا صد(انتخاب، طراحی و تولید) بسته بندی محصول در کنار شما باشند. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا