خدمات تبلیغات انتخابات

در کارزار تبلیغات انتخابات برگ برنده دست کیست؟

مرکز  چاپ و بسته بندی همدان  با استفاده از چندین کانال تبلیغاتی که در اختیار دارد و  اعتبار و سابقه در این زمینه توانایی ارائه  خدمات تبلیغات انتخاباتی را داراست. کانال هایی همچون روزنامه همدان پیام، توانایی چاپ بر روی انواع کاغذ و متریال جهت چاپ تراکت و پوستر و بروشور، انجام تبلیغات انتخابات دیجیتالی در فضای مجازی که با استفاده از این کانال ها قابلیت جذب حداکثری مخاطب برای کاندیداهای محترم را دارد. با ادامه این مقاله در  مورد هر یک از  این قابلیت‌ها همراه ما باشید.

انواع متریال چاپ برای تبلیغات انتخاباتی

چاپ روی انواع کاغذ مانند  گلاسه و تحریر و … که برای هر بودجه تبلیغاتی مناسب هستند و با دستگاه پیشرفته دیجیتالی که بهترین کیفیت را به همراه دارد انجام می‌شود.

تبلیغات انتخابات

خدمات چاپی مربوط به تبلیغات انتخابات

خدمات چاپی مرکز چاپ و بسته بندی همدان عبارتند از چاپ انواع تراکت، پوستر، کارت ویزیت های انتخاباتی، تقویم، سالنامه و سررسید و همچنین خدمات طراحی هر یک از این اقلام چاپی نیز توسط کارشناسان طراحی روتاپک بصورت حرفه‌ای انجام می‌شود.

لزوم تبلیغات چاپی

در تبلیغات انتخابات شورای شهر و مجلس و ریاست جمهوری برای دیده شدن و رساندن پیام انتخاباتی به مردم، نیاز به تبلیغات موثر است. برای دیده شدن در این کارزار باید چند نکته را در نظر داشت: 

  • در تبلیغات چاپی ابتدا نیاز به طراحی متناسب با سلیقه مردم همان شهر و منطقه و شخصیت کاندیدا است که شامل شعار تبلیغاتی، عکس موثر و مناسب از کاندیدا و متن تبلیغاتی مناسب که هم خود طراح می‌تواند آن را تدوین کند و هم مدیر و مسئول ستاد انتخاباتی.
  • نیاز به تحلیل رقیبان از لحاظ تبلیغات و طراحی بکار رفته.
  • به یک استراتژی مشخص و کارآمد نیاز است که به بالاترین میزان تاثیر گذاری با صرف کمترین انرژی و هزینه برسیم.
  • انتخاب اقلام تبلیغات و محتوای تبلیغاتی که در استراتژی مشخص شده. است.
تبلیغات انتخابات

کاربرد هر یک از تبلیغات چاپی

تراکت و بروشور

مرسوم‌ترین نوع تبلیغات انتخاباتی است که در بین جوامع مختلف جا افتاده و استفاده از آن ضروری به نظر می‌رسد. در تراکت و بروشور عکس و شعار و خلاصه برنامه کاری کاندیدا و نیز رزومه ایشان درج می‌گردد.

تقویم های انتخاباتی

تقویم کاربردی است و استفاده‌ای طولانی مدت دارد و استقبال زیادی از آن خواهد شد. احتمال دیده شدن و خوانده شدن و تاثیر گذاری محتوای آن نیز به مراتب بالاتر از سایر اقلام است.

هدایای انتخابات (چاپی)

هدایایی همچون دفتر یادداشت، سررسید، خودکارهای چاپ دار و … که اهدای آن باعث جلب توجه مردم به محتوای انتخاباتی می‌شود.

بنر

چاپ بنر از ضروریات تبلیغات است که روی پرده‌های انتخاباتی که در سطح شهر تعبیه شده‌اند، نصب می‌شود. مزیت آن بزرگ بودن و قابلیت مشاهده توسط تعداد بیشتری از مردم است.

تبلیغات انتخابات در فضای مجازی

در سال‌های اخیر تبلیغات و حضور مردم در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت افزایش چشمگیری داشته است. این حضور را می‌توان به عنوان یک فرصت خوب برای سبقت از سایر رقیبان انتخاباتی که از این فرصت استفاده نمی‌کنند، باشد.

تیزر و کلیپ

در فضاهای مجازی و ستادهای انتخاباتی تیزرهای تدوین شده و کلیپ‌هایی از سخنرانی‌ها و صحبت‌های کاندیداها تاثیرگذاری عمیق در نظر و انتخاب رای دهندگان خواهد گذاشت.

راهکار

روزنامه همدان پیام با تجربه سال‌ها کار و نتیجه گیری در این حوزه آماده ارائه خدمات است. خدمات ما از صفر تا صد و شامل همه مواردی است که برای شناخته شدن و انتخاب شدن نیاز است. واحد طراحی روتاپک با در اختیار داشتن طراحان مجرب و با تجربه در این زمینه طراحی تبلیغات را انجام می‌دهد. موارد قابل چاپ برای تبلیغات انتخابات در قالب پکیج‌های مقرون به صرفه و  با کیفیتی چشمگیر در اختیار کاندیداهای محترم قرار می‌گیرد.

برای مشاهده خدمات مرکز چاپ و بسته بندی همدان روی لینک های زیر کلیک کنید.

برای مطالعه اطلاعات بیشتر در مورد متریال‌های چاپ بسته بندی روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

اسکرول به بالا