عموما هولوگرام را برچسبی نقره‌ای یا طلایی با ظاهری هفت رنگ می‌شناسند. اما در حقیقت هولوگرام علائم تصویری دو یا سه بعدی است که در تمامی رنگ ها قابل سفارش هستند و به دلیل داشتن طیف هفت رنگ زیبایی خاصی دارد که علاوه بر نمایش اصالت و کیفیت جلوه‌ای خاص به محصول می‌دهد.

درهولوگرافیک امنیتی لوگوی شرکت‌ها، کسب‌وکارها را با کمک لیزر دو یا سه بعدی طراحی می‌کنند وبهترین ضمانت برای نمایش اصالت کالا به مصرف کننده است. برچسب‌های هولوگرامی طبق خواست و نیاز مشتری از نظر امنیتی طراحی و تولید می‌شود. در برخی موارد صرفا جنبه زیبایی دارد وجهت جلب توجه مخاطب استفاده می‌شود و محصول جنبه‌ی امنیتی ندارد. پس بهتر است از هولوگرام‌های معمولی و مقرون به صرفه استفاده شود. اما برای امنیت بالا و محصولاتی که نیاز به آن دارند طرح های اختصاصی پیشنهاد می‌شود که امنیت بالایی دارند.

همانطور که در مقاله‌های قبل گفته شد تاثیر بسته‌بندی محصولات در انتخاب مخاطب کمتر از کیفیت آنها نیست و این هولوگرام‌ها جزعی از بسته‌بندی محصولات به حساب می‌آید که میتواند وجه تمایز محصول شما و محصولاتی با کیفیت پایین‌تر باشد.

بر روی این هولوگرام‌ها می‌توان اطلاعاتی مانند: نام
شرکت، لوگوی شرکت، شماره‌سریال، انواع کدها، مایکروسافت‌تگ‌ها را چاپ کرد. با کمک
این چاپ‌ها شما می‌توانید محصولات خود را بهتر ردیابی وکنترل کنید

بر روی این هولوگرام‌ها می‌توان اطلاعاتی مانند: نام شرکت، لوگوی شرکت، شماره‌سریال، انواع کدها، مایکروسافت‌تگ‌ها را چاپ کرد. با کمک این چاپ‌ها شما می‌توانید محصولات خود را بهتر ردیابی وکنترل کنید

انواع مختلف هولوگرام:

هولوگرام‌ آماده:

نوعی هولوگرام برچسبی است که با ثبت لوگوی شرکت شخصی سازی می‌شود و تنها مورد ثبتی روی آن همین لوگو است. اگر در کسب‌وکار و محصول شما فاکتور امنیتی اهمیت زیادی ندارد، پیشنهاد می‌کنیم از این نوع هولوگرام استفاده کنید که بسیار مقرون به صرفه و زیباست.

هولوگرام دو بعدی:

در ین نوع هولوگرام می‌توانید عباتی علاوه بر لوگو را بر روی لیبل اضافه کنید وامنیتی بالاتر از لیبل‌های آماده دارد.

هولوگرام سه بعدی:

ایمن ترین نوع هولوگرام سه‌بعدی است که غیرقابل جعل است و برای سفارش هولوگرام سه بعدی باید احراز هویت شرکت را داشته باشید و لوگوی شرکت در وزارت صمت با جزئیات کامل ثبت شود. در نتیجه هیچ شخص یا شرکت دیگری نمی‌تواند از آن چاپ و یا استفاده کند.

لازم به ذکر است به دلیل هزینه جعل بالا و نیاز به دستگاه‌های چند میلیارد دلاری جعل این هولوگرام‌ها اصلا صرفه‌ی اقتصادی برای افراد ندارد.

هولوگرافیک

نمونه‌ای از کالاهایی که با هولوگرام به آنها امنیت بخشیده شده:

-واحد پول کشورها

-کارت اعتباری بین‌المللی

-اسناد حقوقی

-اسناد دولتی

-پاسپورت

-گواهی‌نامه بین‌المللی 

-برچسب‌های کد دارماشین

-لوازم برقی وجانبی

-بلیط‌های مخصوص مراسم‌های مختلف

نحوه نصب برچسب‌های هولوگرام با توجه به نیاز مشتری و محصول طراحی و تعریف می‌شود.

قابل ذکر است تولید هولوگرام‌ها در تیراژبالا کاملا مقرون به صرفه است و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول همین است.

از مزایای دیگر لیبل‌های هولوگرامی می‌توان به موارد یر اشاره کرد:

-امنیت چندلایه با استفاده از تکنولوژی آشکار و نهان

-استفاده آسان

-تصاویر سه‌بعدی شفاف باعمق و پهنای افقی و عمودی

-استفاده از مواد منحصر به فرد و فرایندی دقیق

-برچسب‌های سه بعدی را نمی‌توان با دستگاه‌های اسکن و یا فتوکپی رونوشت و یا کپی تهیه کرد.

و در آخر پیشنهاد می‌کنیم این با استفاده از لیبل‌های امنیتی جایگاه محصول خود را در بازار رقابتی تغییر دهید و با بخشیدن احساس امنیت به مخاطبان خود شاهد پیشرفت در فروش مصولات باشید. 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا