جنس انواع لیبل پشت چسبدار را بشناسیم

این متن برای پاسخ گویی به سوال پرتکرار شما مشتریان عزیز در جهت شناسایی جنس انواع لیبل های پشت چسبداری می باشد که همدان لیبل با چاپ بدون سیلندر و کلیشه به شما مشتریان عزیز تحویل می دهد. 

  • لیبل پشت چسبدار کاغذی لیبل های چسبداری هستند که بسیار ارزان قیمت و برای بستن انواع پاکت یا چسباندن بر روی انواع محصولات مناسب هستند اما برای بسته بندی هایی که امکان خیس شدن دارند مناسب نیستند.
  • لیبل پشت چسبدار آکرونال : نوعی لیبل های چسبدار کاغذی هستند که با یک لایه سلفون لمینیت می شوند و مقاومت بالاتری نسبت به لیبل های کاغذی دارند در برابر نور گرما ،آب و…. دارند.
  • لیبل پشت چسبدار صدفی : لیبل های چسبداری هستند که نه خیس شده و نه پاره میشوند ،به نوعی کشسان بوده و مقاومت چسبی بالایی دارند که بسیار مناسب برای انواع محصولات به ویژه مواد شوینده ، بهداشتی و شامپویی هستند.
  • لیبل پشت چسبدار ترنس پرنت یا شیشه ای : لیبل های چسبداریکه بیشتر با هدف نشان دادن بسته بندی محصول و یا خود محصول چاپ شده، دارای چسبندگی بالاو زیبایی منحصر به فرد، این کارها بیشتر با چاپ طلا کوب سفارش داده می شوند و خیس نمی شوند. برای انواع محصولات مناسب هستند.
  • لیبل پشت چسبدار متالایز : لیبل هایی با جنس متالایز که پشت آن ها نقره ای می باشد و چسبندگی و مقاومت بالایی در بسته بندی محصولاتی مانند روغن موتور، روغن های خوراکی و غیره دارند که جنسی شیک و لاکچری به حساب می آیند و در برابر گرما و سرما تغییر نور و رنگ نمی دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا