خلاقیت در بسته بندی

خلاقیت در بسته بندی یک فاکتور مهم و جدانشدنی در پروسه طراحی و تولید محصولات است. بسته‌بندی مسئول ایجاد حس اولیه مخاطب است هرچقد بسته‌بندی محصول خلاقانه‌تر باشد حس ایجاد شده عمیق‌تر و در نتیجه تاثیرگذارتر است. به همین دلیل است که تاکید می‌شود در انتخاب طراح برای بسته‌بندی محصولات بسیار سختگیرانه عمل کنید و طرحی خلاقانه و هوشمندانه بخواهید؛ این نوعی سرمایه‌گذاری و تبلیغات سودآور است. شرکت‌ما همواره سعی در استخدام بهترین طراحان کشور دارد و این تلاش تا حدود زیادی به نتیجه رسیده است و امروز خانواده‌ی بزرگ مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان از حضور طراحان جوان و خلاق بهرمند است.

در دنیای تجارت امروز که بسیاری از برندها تلاش به حرکت در زیر سایه برندهای مطرح و شناخته شده دارند و به نوعی محصولاتی مشابه محصولات این شرکت‌ها تولید می‌کنند؛ما در روتاپک خلاقیت را سرلوحه کارخود قرار داده‌ایم و این نوآوری و خلاقیت سکوی پرتاب بسیاری از برندهای هوشمند شده است. 

 

بسته بندی

همچنین به دلیل اهمیت ندادن بسیاری از تولید کنندگان به خلاقیت و ایجاد سبک و سیاقی جدید در بسته بندی محصولات، قدم گذاشتن برندها در این راه نوعی تضمین جذب مشتری است.این امر بسیار آشکار و روشن است که امروزه در بازارجهانی تنها تولید کالا دارای ارزش نیست بلکه هنری که به واسطه‌ی آن کالا نمایش و معرفی می‌شود هم در جذب مخاطب اهمیت بسزایی دارد. این هنر از طراحی و تولید کالا گرفته تا تبلیغات در وبسایت‌ها و صفحات مجازی را شامل می‌شود و البته تیم موفق مجتمع چاپ و بسته‌بندی همدان در تمامی این مراحل برای یاری شما کارشناسانی جوان و موفق دارد که هرکدام در حوزه تخصصی خود از بهترین‌ها هستند.

بسته بندی

باتوجه به اینکه در کشور ما خرید بر مبنای فله طرفدارن بسیاری دارد راه طولانی تا مشاهده بازاری پر از رقابت در خلاقیت بسته بندی داریم؛ اما شما می‌توانید جزعی از پیشگامان این عرصه باشید و با این خلاقت و نوآوری محصولات خود را در نظر مخاطب جایگاهی ویژه ببخشید.

یکی از روش‌های خلاقانه بسته‌بندی که به تازگی ترند شده است استفاده از بسته‌بندی‌هایی شفاف و واضح است در این نوع از بسته‌بندی مقصود نمایش کیفیت محصول است که خود نوعی تبلیغ به حساب می‌آید.

بسته بندی مینیمالیسم هم که همیشه در صدربسته‌بندی‌های جذاب و خلاقانه است؛ و همیشه طرفداران خود را دارد.

برای آشنایی بیشتر با این محصولات می‌توانید از نمونه‌های داخل سایت دیدن فرمایید.

بسته بندی

ساختارشکنی و خلاقیت زمانی برای محصول شما الزامی و حیاتی است که محصول شما بازار رقابتی شدید دارد و محصولی عمومی به حساب می آید؛ در این صورت تنها راه موفقیت در این بازار رقابتی جلب توجه مخاطب با خلاقیت است.

نکته قابل توجه در انتخاب و طراحی بسته‌بندی محصولات این است که شما باید در کنار خلاقیت به مردم‌شناسی و روانشناسی واصول ترکیب رنگ‌ها هم آشنایی داشته باشید؛ به طور مثال: مردم آذربایجان به رنگ قرمز توجه و تمایل ویژه‌ای دارند اما مردم ارمنستان به رنگ‌های کرم علاقمند هستند. در نتیجه یک طرح در جغرافیای متفاوت نتیجه و بازخوردی متفاوت دارد و ممکن است در یک منطقه بسیار از آن استقبال شود اما در مکانی دیگر با شکست مواجه شود .

پیشنهاد می‌شود اگر محصولات شما نیازمند طراحی و تولید بسته‌بندی هستند صفر تا صد این فرآیند را به ما بسپارید و از نتیجه اعتماد به ما لذت ببرید.

چاپ بدون سیلندر و کلیشه در تیراژ دلخواه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا