چاپ کارت ویزیت

یکی از مهم‌ترین اصول طراحی کارت ویزیت انتخاب فونت آن است. فونت باید بسیار واضح و خوانا باشد که هر شخصی توان خواندن آن را داشته باشد.نداشتن کارت ویزیت در دنیای امروز احساس عقب‌ماندگی و ضعف کسب‌وکار شما را در آداب معاشرت به افراد می‌دهد.  ما در مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان مفتخریم به همکاری با گروهی از بهترین طراحان کشور  که در زمینه‌ی چاپ کارت ویزیت هم مارا یاری می‌کنند و همواره در جهت نیازها و خواسته‌های شما عزیزان در تلاش هستند.

یک کارت ویزیت مناسب توانایی این را دارد که حرفه‌ای بودن شما را در نظر مخاطب برجسته سازد. همچنین بهتر است طراحی کارت ویزیت هماهنگ با محل‌کار و باقی عناصر کسب‌وکار شما باشد این یکپارچگی و هماهنگی، اهمیت سازمان شما را در نظر مخاطب پررنگ‌تر می‌کند.

کارت ویزیت ازجمله عواملی هست که به کسب‌وکار شما مشروعیت می‌بخشد.

پیشنهاد می‌شود در شروع کسب‌وکار به فکر طراحی یک کارت ویزیت زیبا و کاربردی باشید.

شلوغی و دنیای پرهرج‌ومرج این‌روزها نه تنها اهمیت کارت ویزیت‌ها را کاهش نداده بلکه دلیلی محکم براستفاده از آنها شده است. چراکه حافظه ما درگیر تعداد زیادی از موضوعات شده و این کارت‌های ویزیت نوعی یادآوری است.

بهتر است مخاطبین شما نسخه‌ای فیزیکی از ارتباط کاری که با شما برقرار کرده‌اند داشته باشند تا در زمان مناسب از تخصص شما استفاده کنند.

 

کارت ویزیت

فرض کنید در یک مکان شخصی را پیدا می‌کنید که می‌تواند مشتری بالقوه شما باشد، بهترین اقدام در این زمان چیست؟

همانطور که می‌دانید برخورد اول مهم‌ترین و تاثیرگذارترین برخورد شما با افراد است. قطعا معرفی خودتان و کسب‌وکارتان اما در پایان باید اطلاعات تماس خود را به او بدهید تا این مکالمه نتیجه‌ای به همراه داشته باشد. در همچین موقعیتی کارت ویزیت طاهری حرفه‌ای به شما می‌دهدو در وقت و زمان صرفه جویی می‌کند در کنار تمامی موارد این حس را منتقل می‌کنید که بار اول نیست این مکالمه را انجام می‌دهیدو بارها این کار را انجام داده اید.

کارت ویزیت در دنیای کار بیانگر این مطلب است که: من به کارم مسلط هستم و دقیقا می‌دانم هدف حرفه‌ام چیست.

کارت ویزیت

دلایل اهمیت کارت ویزیت:

۱-همه ی افراد جامعه دارای موبایل هوشمند نیستند:

آمارها نشانگر این هستند که همه افراد به تکنولوژی و استفاده از ابزارهای هوشمند علاقمند نیستند و همچنان از روش‌های سنتی برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند.کارت ویزیت برقراری ارتباط شما را با این افراد میسر میکند.

۲-به کسب‌وکار شما مشروعیت می‌بخشد:

افراد معمولا قبل از همکاری یا استفاده از خدمات و کالاهای شما قانونی بودن کسب‌وکار شما را چک می‌کنندو کارت ویزیت به این روند سرعت می‌بخشد.

۳- توسعه روابط انسانی:

در تبلیغات مجازی امکان برقراری ارتباط به طور مستقیم با افراد وجود ندارد اما با استفاده از کار ویزیت شما می‌توانید رودر رو با افراد صحبت کنید و تاثیر این مکالمه را در پایان مشاهده کنید.

۴-شبکه سازی راحت:

به وسیله کار ویزیت شما با افراد بیشتری ارتباط برقرار می‌کنید و شناخته‌تر می‌شوید.

بهتر است قبل از طراحی کارت ویزیت نقاط قوت کسب‌وکار و نکاتی که بهتر است در اولین نگاه به مخاطب انتقال دهید را مشخص کنید و آنها را در اختیار طراح قرار دهید. با این کار می‌توانید خلاصه‌ای از تمام کارهایی که در حرفه خود انجام می‌دهید را به اطلاع مخاطب برسانید تا مشتری در یک نگاه اطلاعاتی کامل و کافی از کسب و کار شما به دست آورد.

وجود مطالب مهمی مانند:( نام برند، لوگوی شرکت، خدماتی که ارائه می‌دهید، آدرس کاری دقیق، شماره تماس، شبکه‌های اجتماعی، وبسایت )در کارت  ویزیت درج شود. لازم به ذکر است وجود شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌ها در تجارت این‌روزها به شدت مهم و حیاتی است و پیشنهاد می‌شود اهمیت آن را فراموش نکنید. اگر کسب‌وکار شما در این زمینه نیاز به کمک و پشتیبانی دارد شرکت‌هایی مثل شرکت اچ پی پلاس می‌توانند در زمانی محدود بیشترین  بازخورد را به شما بدهند و نگرانی شما را در این زمینه رفع کنند.    

چند دلیل برای استفاده از کارت ویزیت

۱- به مخاطبان توانایی پیگیری می‌دهد.

۲-نشان دهنده این است که شما آماده و حرفه‌ای هستید.

۳- شما را روی هدفتان متمرکز می‌کند.

۴-کسب‌وکار شما را به افراد یادآوری می‌کند

۵-یک تصویر پایدار ایجاد می‌کند.

۶-اشتراک گذاری راحت و سریع مهارت با دوستان

۷-مقرون به صرفه است.

۸-همیشه در دسترس است.

۹-قابل حمل است.

در صورتی که کسب‌وکار شما هنوز کارت ویزیت حرفه‌ای ندارد می توانید طراحی و چاپ آن را به تیم حرفه‌ای و موفق ما بسپارید و از نتیجه لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا